amp template


Werkwijze

Tijdens een telefonisch contact bespreken we met elkaar waar je hulp bij nodig hebt. Hulp is mogelijk op het gebied van opruimen en organiseren van spullen, ordenen van administratie en papieren, organisatie van het huishouden of het indelen van je tijd. Als in dit gesprek blijkt dat mijn diensten aansluiten bij jouw vraag, maken we een nieuwe afspraak, waarbij we praktisch aan de slag gaan!

Voor het opruimen van spullen of administratie trekken we een dagdeel van drie uur uit. We starten met de voor jou meest urgente plek.

Je kunt kiezen uit onderstaande mogelijkheden.

Kies je voor een Kleine, Middel of Grote opruiming, dan werken we per keer drie uur aan het opruimen van spullen of administratie. Al deze pakketten zijn inclusief intake gesprek en een follow-up.

Wil je eerst laagdrempelig met mij kennis maken? Of heb je een korte opruim- of organizevraag? Even snel een appje of belletje met een antwoord? Kies dan voor een van de "stok achter de deur" strippenkaarten. Per contact ca 15 minuten.

Maatwerk is ook mogelijk. Vraag naar een offerte op maat.

Reebeen Opruimcoaching werkt volgens de voorschriften van de beroepsvereniging NBPO.


 

 

Tarieven

Kleine opruiming (2 x 3 uur)

€ 300

Middel opruiming (4 x 3 uur) - meest gekozen

€ 575

Grote opruiming (6 x 3 uur)

€ 850

Strippenkaart klein (3x telefonisch of whatsapp contact)

€ 50

Strippenkaart middel (5x telefonisch of whatsapp contact)

€ 100

Strippenkaart groot (10x telefonisch of whatsapp contact)

€ 200

Kilometers buiten regio 045

€ 0,30/km

Facturen zijn vrijgesteld van BTW in verband met deelname aan de Kleine Ondernemersregeling (KOR).
Voor meer informatie of voor het direct maken van een afspraak, bel of mail gerust!